Junisoftex - systemy wspomagania zarz±dzania 
  Usługi Praca Kontakt Klienci Perfect Expert/ERP Perfect Expert/UMG Perfect Expert/MEDIA Perfect Expert/HR Moduły Specjalizowane Cennik  


 Finanse i Księgowość - szczegółowa funkcjonalność

  • Definiowana struktura konta
  • Dowolny i zmienny rozmiar konta
  • Zmienna budowa konta na poszczególnych zespołach
  • Powiązanie elementów konta z innymi elementami systemu (katalog pracowników, kontrahentów, kont bankowych itp.)
  • Kontekstowa podpowiedź przy wprowadzaniu konta
  • Kontrola poprawności wprowadzonych wartości konta z wartościami zdefiniowanymi w strukturze
  • Zintegrowana baza informacji o kontrahentach
  • Rozbudowany mechanizm klasyfikowania kontrahentów
  • Dane o pracownikach kontrahentów
  • Dostęp do bazy dokumentów kontrahenta
  • Ewidencja kontaktów z kontrahentem
  • Definiowane zestawienia
  • Definiowane analizy
  • Wykazy dokumentów wg rodzajów (faktury, wyciągi, raporty kasowe, PK)
  • Ewidencja dokumentów w postaci księgowej i źródłowej
  • Automaty księgujące lub księgowanie „ręczne"
  • Automatyczne księgowania z innych modułów systemu (rozdzielnik płacowy, nota amortyzacji itp.)
  • Mechanizmy wspomagające ręczne rejestrowanie dekretów w postaci automatów rozksięgowujących
  • Import księgowań (DBF, pliki tekstowe, Excel itp.)
  • Automatyczne księgowanie w czasie rozliczeń międzyokresowych
  • Okresowe blokowanie możliwości księgowania
  • Dostępność mechanizmów ułatwiających przeglądanie zapisów księgowych (tj. filtrowanie, sortowanie, sumowanie)
  • Wszystkie możliwe dane zapisywane w systemie (np.: osoba księgująca, wartość dokumentu)
  • Bezpośredni dostęp do księgowań za wszystkie okresy obrachunkowe
  • Definiowanie własnych algorytmów kontrolnych rejestrowanych dekretów
  • Wiele poziomów nasumowań kartoteki sald i obrotów
  • Rozwinięte zestawienia sald i obrotów (np.: na koniec miesiąca, dnia, na dany dzień, w rozwinięciu na syntetykę i analitykę)
  • Szybki i łatwy dostęp do danych archiwalnych kartoteki sald i obrotów
  • Rozbudowane mechanizmy wyszukiwania,  uporządkowania i nasumowań na kartotece sald i obrotów
  • Bezpośredni dostęp do księgowań poziomu pozycji kartoteki sald i obrotów
  • Dostęp do dokumentów źródłowych z poziomu kartoteki sald i obrotów
  • Bezpośredni dostęp do ewidencji pomocniczych z poziomu kartoteki sald i obrotów
  • Eksport danych wg układu przeglądarki kartoteki sald i obrotów
  • Ewidencja faktur zakupowych w postaci źródłowej, bez konieczności księgowania na kontach
  • Bezpośrednie powiązanie faktury z rachunkiem bankowym kontrahenta
  • Możliwość określania harmonogramu płatności faktury zakupowej
  • Podpinanie załączników (skany dokumentów) do faktury zakupowej
  • Bezpośredni dostęp do danych rozliczenia faktury zakupowej
  • Opracowanie kosztowe faktury zakupowej w ramach systemu obiegu dokumentów
  • Powiązanie faktury zakupowej z modułem zamówień
  • Powiązanie faktury zakupowej z modułem zapotrzebowań
  • Powiązanie faktury zakupowej z rejestrem korespondencji
  • Obsługa kasy
  • Ewidencja raportów kasowych w postaci źródłowej
  • Automatyczne dekretowanie raportów kasowych
  • Rozliczenie nominałowe kasy
  • Ewidencja wyciągów bankowych
  • Automatyczne dekretowanie raportów kasowych
  • Automatyzacja ewidencja wypłat poprzez import wyemitowanych przelewów
  • Automatyzacja ewidencji wyciągów poprzez import danych z systemów bankowych
  • Ewidencja dyspozycji płatności z tytułu faktur zakupowych
  • Rejestracja dyspozycji wystawianych ręcznie
  • Dzielenie płatności z tytułu faktur na poziomie dyspozycji płatności
  • Automatyczne generowanie przelewów z dyspozycji
  • Emisja i ewidencja przelewów
  • Emisja i ewidencja wykazów przelewów
  • Eksport przelewów do systemów elektronicznej bankowości
  • Ewidencja delegacji
  • Ewidencja zaliczek
  • Ewidencja przedpłat
  • Noty korygujące
  • Dokumenty definiowane (weksle, upoważnienia itp.)
  • Wydzielenie rozrachunków poza ewidencją księgową
  • Analiza rozrachunków z poziomu faktur i zapłat (rozliczenie faktury, rozliczenie zapłaty)
  • Ewidencja dokumentacji windykacyjnej (noty, potwierdzenia, wezwania) jako dokumentów systemowych
  • Parowanie rozrachunków bez konieczności dodatkowych księgowań
  • Definiowane procedury rozliczenia kosztów
  • Automatyczne rozliczenie kosztów
  • Alternatywne scenariusze procedur rozliczenia kosztów
  • Pełny dostęp do danych zaewidencjonowanych w systemie w postaci przeglądarek, raportów sprawozdań i wykresów
  • Definiowane formularze sprawozdań, dokumenty sprawozdań
  • Bilans płatności
  • Sprawozdawczość budżetowa
  • Analizy graficzne